25.11.2014

სამოქალაქო განათლების ოლიმპიადის პირველი ტური 22 ნოემბერს გაიმართა.

22 ნოემბერს გაიმართა ოლიმპიადის პირველ ტურში მონაწილეობა მიიღო საქართველოს ყველა რეგიონის 1277 სკოლის 20 ათასამდე მოსწავლემ. მოსწავლეებმა ტესტირება საკუთარ სკოლებში გაიარეს.
ტესტირება კომპიუტერულად ჩატარდა. საკუთარ შედეგს მონაწილეები ტესტირების დასრულებისთანავე იგებდნენ - მიღებული ქულა მონიტორზე ჩანდა.
  აღნიშნულ ღონისძიებაში ჩაერთო სსიპ ესტატე შუშანიას სახელობის ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ პირველი მაისის საჯარო სკოლის 20 მოსწავლე. მაღალი შედეგები დააფიქსირეს:
      ირინა ბერაიამ (მე-11 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია) - 34 ქულა;
       ბექა ბუკიამ (მე-9 კლასი, პედაგოგი ნინო ცხადაია) - 32 ქულა;
       ანზორ ბუკიამ (მე-10 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია) - 31 ქულა;
       მარიამ კვიკვინიამ (მე-11 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია) - 31 ქულა;
       ანა კვიკვინიამ (მე-11 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია) - 30 ქულა.
   სამოქალაქო განათლების ოლიმპიადის ინიციატორია ორგანიზაცია "მოქალაქე". პროექტს ახორციელებს შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი. ოლიმპიადის მე-2 ტურში გადავა საქართველოს საჯარო სკოლების 2000 საუკეთესო შედეგის მქონე მოსწავლე. მეორე ტურში გადასულთა სიები რამდენიმე დღეში გახდება ცნობილი.