02.12.2014

ცნობილი გახდა სამოქალაქო განათლებაში რესპუბლიკური ოლიმპიადის პირველი ტურის შედეგები

საქართველოს სკოლების 20 ათასიდან  მეორე ტურში გადავიდა 2 ათასი მოსწავლე. მათ შორის ხობის მუნიციპალიტეტის სკოლების 35 მოსწავლე. რაოდენ გასახარია, რომ სსიპ ესტატე შუშანიას სახელობის ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ პირველი მაისის საჯარო სკოლიდან პირველი ბარიერი დაძლიეს:
1. ირინა ბერაიამ (34 ქულა,მე-11 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია, დამრიგებელი ნინო კვიკვინია)
2.ბექა ბუკიამ (32 ქულა, მე-9 კლასი,პედაგოგი ნინო ცხადაია, დამრიგებელი სალომე ჯოლოხავა)
3.მარიამ კვიკვინიამ (31 ქულა, მე-11 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია, დამრიგებელი ნინო კვიკვინია)
4.ანზორ ბუკიამ (31 ქულა, მე-10 კლასი, პედაგოგი და დამრიგებელი შორენა ბუკია)
5.თამარ ტურავამ (31 ქულა, მე-9 კლასი, პედაგოგი ნინო ცხადაია, დამრიგებელი სალომე ჯოლოხავა)
6.ანა კვიკვინიამ (30 ქულა, მე-11 კლასი, პედაგოგი შორენა ბუკია, დამრიგებელი ნინო კვიკვინია)
7.ლევან ბუსქანძემ (29 ქულა,მე-9 კლასი, პედაგოგი ნინო ცხადაია, დამრიგებელი სალომე ჯოლოხავა)
8.ირაკლი თოდუამ (28 ქულა, მე-10 კლასი, პედაგოგი და დამრიგებელი შორენა ბუკია)
9.ნიკა გაბისონიამ (28 ქულა, მე-9 კლასი, პედაგოგი ნინო ცხადაია, დამრიგებელი სალომე ჯოლოხავა)
     მეორე და მესამე ტურში ძირითადი აქცენტი გაკეთდება კრიტიკული აზროვნების, არგუმენტირებული მსჯელობის, შემოქმედებითობის, ე. წ. დილემური სიტუაციების ზნეობრივი პოზიციებიდან განსჯისა და პრობლემის გადაწყვეტის უნარზე. 
    სკოლის დირექცია ულოცავს მოსწავლეებსა და პედაგოგებს მიღწეულს და უსურვებს შემდგომ წარმატებებს!