29.05.2015

13 ფინალისტი!

 ,,შერლოკი"-ს ქართული ენის რესპუბლიკურ ოლიმპიადას სსიპ ესტატე შუშანიას სახელობის ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ პირველი მაისის საჯარო სკოლიდან 13 ფინალისტი ჰყავს. ესენი არიან:
1. მაკა კობახიძე (მე-4 კლასი, პედაგოგი ლალი ფეტელავა)
2. თეიმურაზ კვიკვინია (მე-4 კლასი, პედაგოგი ლალი ფეტელავა)
3. თორნიკე კვიკვინია (მე-4 კლასი, პედაგოგი ლალი ფეტელავა)
4.ნატრული მებონია (მე-4 კლასი, პედაგოგი ლალი ფეტელავა)
5.ქეთევან გაბრავა (მე-5 კლასი, პედაგოგი ნინო ცხადაია)
6. ანა კვიკვინია (მე-5 კლასი, პედაგოგი ნინო ცხადაია)
7.ქრისტინე პერტია (მე-6 კლასი, პედაგოგი მანანა ხვიჩია)
8.ბუბა ბერაია (მე-6 კლასი, პედაგოგი მანანა ხვიჩია)
9.ნიკა ფილიპია (მე-7 კლასი, პედაგოგი მანანა ხვიჩია)
10.ირაკლი კვიკვინია (მე-7 კლასი, პედაგოგი მანანა ხვიჩია)
11.გიორგი ჭითანავა (მე-8 კლასი, პედაგოგი ნინელი ხუხია)
12.ჯანო გაბისონია (მე-8 კლასი, პედაგოგი ნინელი ხუხია)
13.ირინა ბერაია (მე-11 ლლასი, პედაგოგი ნინელი ხუხია)

     მეორე ტურის შედეგების მიხედვითაც ჩვენი სკოლა რესპუბლიკის საუკეთესო სკოლების ჩამონათვალში მოხვდა!
    წარმატებები ფინალში!