22.05.2015

ხობის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ინიციატივით ხობის მუნიციპალიტეტების სკოლებში 18-დან 22 მაისის ჩათვლით ჩატარდა უცხო ენების კვირეული თემაზე ,,ზღაპარი".

 პირველი დღე დაეთმო ინგლისურენოვანი ანიმაციური ფილმების ჩვენებას, სიტყვების გარჩევას, ფილმების ანალიზს, დისკუსიას ანიმაციური ფილმების პერსონაჟებზე. ჩართული იყო მე-5, მე-6 და მე-8 კლასელები(პედაგოგები ფატიმან არახამია და სალომე ჯოლოხავა).

  კვირეულის მეორე დღე დაეთმო კრილოვის რუსულ იგავებს მე-8 კლასელთა მონაწილეობით (პედაგოგი გულნარა კრავჩენკო).

   კვირეულის დასკვნითი დღე კი საყოველთაო ზეიმად აქცია რუსული ენის პედაგოგმა ლალი ფეტელავამ. მან საუკეთესოდ წარმოაჩინა მე-5, მე-6, მე-7 კლასელთა შესაძლებლობები, რომლებმაც მიმდინარე სასწავლო წელი ერთი პროგრამით გაიარეს. გაიმართა ვიქტორინა. წაიკითხეს რუსული ლექსები, იმღერეს, მოისმინეს პუშკინის ზღაპარი და უპასუხეს დასმულ კითხვებს, შექმნეს ნახატები... გააკეთეს პრეზენტაცია.

   ვიქტორინა საბოლოოდ ასეთი შედეგით დასრულდა:

1.მე-6 კლასელთა გუნდი ,,გოლუბი" - 64 ქულა(კაპიტანი ნინი ფილიპია)
2-3. მე-5 კლასელთა გუნდი ,,ლასტოჩკი" - 63 ქულა(კაპიტანი ანა კვიკვინია)
მე-7 კლასელთა გუნდი ,,10 მუდრეცოვ"- 63 ქულა(კაპიტანი ირაკლი კვიკვინია)

  გამარჯვებული გუნდები და პედაგოგი ლალი ფეტელავა დაჯილდოვდნენ სიგელებით.