20.02.2017

მზადება კონკურსისთვის ,,ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას"


       რესპუბლიკური კონკურსისთვის ,,ჩვენ ვსწავლობთ ბიბლიას" მზადების მიზნით 20 თებერვალს სსიპ ესტატე შუშანიას სახელობის ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ პირველი მაისის საჯარო სკოლაში შედგა შიდასასკოლო ტური... მონაწილეობდნენ მოსწავლეები, რომლებიც ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელ ნინელი ხუხიასთან ბიბლიის თემაზე საწრეო მუშაობაში არიან ჩართული... ტურს ესწრებოდა საპატიო სტუმარი - მამა იაკობი...
      კონკურსი სამი ეტაპისგან შედგებოდა.
      
          საბოლოო შედეგები:
უმცროსი თაობის ინტელექტუალები -
 
1. ნიკა ბუკია (მე-5 კლასი) - 34 სწორი პასუხი 60 კითხვიდან
2.ქეთევან გაბრავა (მე-7 კლასი) - 16
3.ქეთევან რიგვავა (მე-6 კლასი) - 15

უფროსი თაობის ინტელექტუალები -
1.პოლინა ფილიპია (მე-10 კლასი) - 43 სწორი პასუხი
2.მარიამ კვიკვინია (მე-10 კლასი) - 30
3.ირაკლი კვიკვინია (მე-9 კლასი) - 24
     
      კონკურსს ორგანიზება გაუკეთა ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ნინელი ხუხიამ.
გამარჯვებულები დაჯილდოვდნენ სიგელებით.
მამა იაკობმა დალოცა და წარმატებები უსურვა მოსწავლეებს...












ჟიურის ხელმძღვანელობდა სასწავლო ნაწილის გამგე ცისანა რატია.