03.01.2018

წარმატებები ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის პირველ ტურში!

ეროვნული სასწავლო ოლიმპიადის მეორე ტურში გადავიდნენ სსიპ ესტატე შუშანიას სახელობის ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ პირველი მაისის საჯარო სკოლის შემდეგი მოსწავლეები:
1.ბუკია თამაზი (მე-10 კლასი) - ბიოლოგიასა (პედაგოგი - ლალი ბუკია) და ისტორიაში (პედაგოგი შორენა ბუკია)
2.კვიკვინია ირაკლი (მე-10 კლასი) - ქართულ ენასა და ლიტერატურაში (პედაგოგი - ნინელი ხუხია)
3. ჭითანავა გიორგი (მე-11 კლასი) - ისტორიაში (პედაგოგი - შორენა ბუკია)
4.ბუკია ბექა (მე-12 კლასი) - ქართულ ენასა და ლიტერატურასა (პედაგოგი - ნინო ცხადაია) და ისტორიაში (პედაგოგი - შორენა ბუკია)
5.ბუსქანძე ლევანი (მე-12 კლასი) - ისტორიაში (პედაგოგი შორენა ბუკია)
6.გაბისონია ნიკა (მე-12 კლასი) - ისტორიაში (პედგოგი შორენა ბუკია)
7.კვიკვინია თამაზი (მე-12 კლასი) - ისტორიაში (პედაგოგი შორენა ბუკია)
ვულოცავთ მოსწავლეებს და მათ პედაგოგებს მეორე ტურში გადასვლას და ვუსურვებთ შემდგომ წარმატებებს! ❤️
 მადლობას იმსახურებენ ის მოსწავლეებიც, ვინც დაძლია საკმაოდ რთული ოლიმპიდის მინიმალური ბარიერი, თუმცა მეორე ტურში გადასვლა ვერ მოახერხა მაღალი კონკურენციის გამო. ესენი არიან: 

ბეჭვაია ზვიადი (მე-10 კლასი, ქართული ენა და ლიტერატურა, პედაგოგი ნინელი ხუხია),
ბუკია თამაზი (მე-10 კლასი, ინგლისური, პედაგოგი სალომე ჯოლოხავა; რუსული - პედაგოგი გულნარა კრავჩენკო; ქართული ენა და ლიტერატურა - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
თოლორაია თამარი (მე-10 კლასი - ქართული ენა და ლიტერატურა - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
კვარაცხელია მარიამ (მე-10 კლასი - ქართული ენა და ლიტერატურა - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
კვიკვინია ირაკლი (მე-10 კლასი - რუსული - პედაგოგი გულნარა კრავჩენკო; ინგლისური - პედაგოგი სალომე ჯოლოხავა)
ფილიპია ნიკა (მე-10 კლასი - ისტორია - პედაგოგი შორენა ბუკია; ქართული ენა და ლიტერატურა - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
გაბისონია ჯანო (მე-11 კლასი - გეოგრაფია - პედაგოგი ლიანა ნაჭყებია, ქართული - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
ფილიპია პოლინა (მე-11 კლასი - გეოგრაფია - პედაგოგი ლიანა ნაჭყებია, ქართული - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
ჭითანავა გიორგი (მე-11 კლასი - გეოგრაფია - პედაგოგი ლიანა ნაჭყებია, ქართული - პედაგოგი ნინელი ხუხია)
ბუკია ბექა (მე-12 კლასი - ინგლისური - პედაგოგი სალომე ჯოლოხავა)
ბუსქანძე ლევანი (მე-12 კლასი - ქართული - პედაგოგი ნინო ცხადაია)
გაბისონია ნიკა (მე-12 კლასი - ქართული, პედაგოგი ნინო ცხადაია)
თოდუა ლევანი (მე-12 კლასი - ქართული, პედაგოგი ნინო ცხადაია)